יום רביעי, 6 במרץ 2013

המסקרה שלי


על מסקרה וגם....המלצה אישית

המסקרה הינה תכשיר איפור המשמש להבלטת, הארכת, עיבוי, עיגול וטיפוח הריסים וע"י כך הבלטת העיניים.
המסקרה היא ללא ספק אחד ממוצרי האיפור אותו יש כמעט לכל אישה בבית.
השימוש יכול לשדרג את המראה שלך תוך זמן קצר, לגרום לעינייך להיראות פקוחות, מוארות, יפות ובולטות יותר.

איך תבחרי את המסקרה שלך?
כיום קיימות מסקרות שונות ורבות בשוק אשר חלקן מעבות את הריסים, חלקן מאריכות, בצבעים שונים, עמידות במים (פחות בריאות לשימוש יומיומי), כאלה למראה עדין ואחרות למראה דרמטי במיוחד
כדי לדעת באיזו מסקרה לבחור, רצוי קודם לבחון את הריסים שלך וכמובן להחליט מהו המראה אותו את רוצה להשיג באמצעות המסקרה.
לדוגמא: לריסים קצרים נשתמש במסקרה מאריכה, לריסים ארוכים ומלאים תוכלי להשתמש במסקרה מעבה.
כל אחת מאיתנו תימצא לעצמה את המסקרה האהובה עליה ליצירת המראה המושלם עבורה.

כמה דברים שחשוב לדעת !
** חיי המדף של המסקרה אינם ארוכים. מרביתן מחזיקות מעמד עד 6 חודשים מרגע הפתיחה. 
    איך נדע כי פג תוקפה של המסקרה?  כאשר היא מדיפה ריח חריף או כאשר היא נעשית גושית.
** אל תנסי את הטסטר של המסקרה בחנות (בעיקר בפארמים). העיניים הן איבר מאוד רגיש ואין
     לדעת מי ניסתה את המסקרה לפנייך. את עלולה להידבק בדלקות וזיהומים.
** שמת מסקרה והתלכלכת תוך כדי?  לא נורא.  המתיני עד שתתייבש, ובעזרת מקלון אוזניים
    נקי בעדינות את המסקרה שנמרחה.
ההמלצה האישית שלי 

בשנים האחרונות השתמשתי במסקרה של פופה DIVA'S LASHES.
כמאפרת, אני מחזיקה בתיק האיפור שלי מגוון של מסקרות ומידי פעם מנסה על עצמי  מסקרות שונות.  אף אחת לא נתנה לריסים שלי מראה מושלם כמו שאני אוהבת כמו המסקרה הזו (היחידה שמתקרבת לזה היא זו של מאק).    האפקט המתקבל הוא לא כמו של ריסים מלאכותיים אך בהחלט מדגיש ומאריך את הריסים (שארוכים גם ככה)
לאחרונה השיקה חברת האיפור האיטלקית PUPA מסקרה VAMP המעניקה אפקט של ריסים מלאכותיים עם נפח, נוכחות ועוצמה. המסקרה החדשה PUPA VAMP  מגיעה במגוון של 6 צבעים: שחור פחם EXTRA BALCK, חום שוקולד, כחול לילה עמוק כהה, כחול אלקטריק, סגול אמטיס וירוק אמרלד.
המסקרה הייחודית PUPA VAMP פותחה בפורמולה חדשנית ויוקרתית לריסים, תוך ערבוב מיוחד של שעוות טבעיות ושעוות סינטטיות המעניקות מרקם עשיר וקטיפתי עם כח בניה גבוה לריסים, ותוספת פולימר מלא המעניק מריחה אחידה וחזקה לריסים תוך שמירה על ריסים רכים וגמישים .
למסקרה מברשת חדשנית בעלת צורה פתלתלה עם סיבים רכים ועבים במיוחד אשר עוצבה  על מנת להעניק לריסייך את כל מה שתמיד השתוקקת  – ריסים עבים, מלאים וצפופים במיוחד.
המסקרה החדשה של PUPA  נבדקה בבדיקות אופטלמולוגיות ומתאימה גם לבעלות עיניים רגישות ולמרכיבות עדשות מגע.


אני רכשתי את המסקרה החדשה בצבע שחור לפני כשבוע. 
מאז כמובן חזרה פופה לככב אצלי על הריסים.

ממליצה בחום

מחיר מומלץ לצרכן: 120₪ (תכולה 9 מ"ל)....








2 תגובות:

  1. אני גם משתמשת במסקרה של פופה DIVA'S LASHES.
    ואני גם מאוד מרוצה. זאת המסקרה הכי טובה שיכולתי למצוא, ולהגיע לתוצאה שאני רוצה!
    ואחרי הפרגון שלך למסקרה החדשה שלהם אני מתכוונת לקנות ולנסות אותה גם!!!!
    תודה!

    השבמחק
  2. עדכון... קניתי... ואני דיי מרוצה!
    ושוב תודה על ההמלצה!!!

    השבמחק