יום חמישי, 6 ביוני 2013

פרושופ - חנות איפור אינטרנטית

כשאני כותבת או ממליצה על מוצרים, בעלי מקצוע  ובכלל, תמיד זה יהיה משהו שניסיתי, משהו שאני מכירה או מישהו שאני מכירה.

בזכות שחר גפני הכרתי את פרושופ   (pro shop)

שחר שמחה...הארנק שלי קצת פחות...

אבל אם להיות לרגע רציניים, מה זה / מי אלה פרושופ?

פרושופ היא חנות איפור אינטרנטית.

ניתן למצוא בה מגוון מוצרי איפור, אביזרי איפור, טיפוח, מוצרי אייר בראש ויש גם קטגוריית אאוטלט (-:.

מלבד מוצרים ניתן למצוא גם כתבות, טיפים, המלצות ומדריכי איפור שונים (שווה לעשות חיפוש). 

חיפשתם ולא מצאתם מענה לשאלה שלכם? נתקלתם בבעיה כלשהי? הצוות ישמח לעזור ולענות.

זה מה שכייף בפרושופ, מאחורי השם עומדים אנשים שבאמת איכפת להם, שדואגים להביא לנו מוצרים איכותיים בעלויות סבירות (ומאפרים זוכים להנחה נוספת), ותמיד מפתיעים אותנו עם מבצעים שווים (מי כמוני יודעת....)

זו המטרה לשמה החברה הוקמה, על מנת לחלוק עם כל מי שמעוניין את הידע הרב שנצבר שם. והם אכן עומדים במשימה.

אז מי האנשים האלה שעומדים מאחורי פרושופ?

אשר כהן, מאפר ומורה לאומנות האיפור, מנהל ובעלים לשעבר של ביה"ס לאיפור עצמאי. אשר פיתח במהלך שנות עבודתו  טכניקות איפור ייחודיות אשר נלמדות כיום בבתי הספר שונים לאיפור.   בשנים האחרונות הוא מאפר ומפתח טכניקות איפור ולימוד גם בשיטת האייר בראש (Air Brush)

שחר גפני, מאפרת ומדריכה בעלת סגנון יחודי משלה (אני עדה לסגנון הייחודי).
עובדת בתעשיית האיפור בישראל מזה כעשור. מתמחה בכל סוגי האיפור וכמובן באייר בראש.



את שחר אני מכירה כבר......המון שנים, אז מנסיון אישי, ולא, אני לא משוחדת (היא אפילו לא יודעת שאני כותבת עליה), אני יכולה לומר ששחר היא אדם עם נתינה ענקית, אוהבת מאוד לעזור ועושה את זה מכל הלב  (אני מחכה לפורים שהיא שוב תגיע לבשל פה, אבל שלא תתלונן שחסרים לי תבלינים (: ).  זה בא לידי ביטוי גם בכל הקשור לפרושופ, לידע שהיא שמחה לחלוק ובשירות הלקוחות.


shopping  (-:

אני כבר ביצעתי כמה וכמה רכישות בפרושופ, והנה דוגמית של חלק מהמוצרים:


2 סטים של צלליות. פיגמנט מעולה. 
שחר איפרה אותי ערב אחד, הצלליות שרדו את הלילה + יום עבודה ארוך ונשארו עד למחרת בערב (אל תגלו לאף אחד שלא הורדתי את האיפור בלילה)



גלגל מתקני גוון המכיל 6 גוונים שונים לתיקון וטיפול בכתמי פיגמנטציה שונים.
מניחים בטפיחות מעט מהקונסילר על האזור אותו רוצים להסתיר ומעליו שמים את המייק אפ. 




סט סמקים (וכל מילה נוספת מיותרת)





ומבית ענבר גור אריה:

סינר איפור הנישא על המותן לביצוע תיקוני איפור. תכנון נבון וקפדני של תאים בגדלים שונים הופכת את סינר זה לאידאלי לעבודה על סט צילום. יש בו מקום להמון דברים!!!

http://proshop.co.il/shop-by-brand/iga/mvcr-d.html

תיק איפור. נוח לנשיאה, לא גדול מידי ועדיין מכיל המון. תא פנימי גדול המוקף בתאי אחסון קטנים.
ניתן לאחסן בו מוצרי טיפוח, לקים, מוצרי איפור ועוד. על צידו העליון ניתן לאחסן עפרונות ומברשות איפור.  

http://proshop.co.il/shop-by-brand/iga/beauty-secrets-pink-lady.html




נרתיק למברשות. ניתן לעבוד איתו כשהוא פרוש על השולחן, או כאשר הוא מגולגל ועומד (כמו בתמונה)

http://proshop.co.il/shop-by-brand/iga/studio-roll.html




כמובן שנרכשו עוד מוצרים כמו צלליות אבקה, ריסים ומברשות....אבל לא היה לי כח לצלם את הכל (-;

וברור... שקיבלתי היום הודעה מהדואר לבוא לקחת חבילה נוספת שמחכה לי (:


כנסו לבקר באתר פרושופ:  (מומלץ..)


וכמובן מוזמנים גם לעמוד שלי:


יום נפלא
עינבר





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה