יום חמישי, 20 ביוני 2013

מאחורי הקלעים של...יום אומנויות

העובדה שאני מאפרת - ידועה
העובדה שאני אוהבת את מה שאני עושה - גם ידועה (-:

במסגרת עבודתי כמאפרת אני נוסעת הרבה ברחבי הארץ ונחשפת כל הזמן לנופים ולאנשים חדשים ושונים
(וכל כך אוהבת את זה...).

לרוב ידוע כי עבודתה של מאפרת היא לאפר כלות, נשים ונערות לארועים שונים, איפור לטלוויזיה, לעיתון וכו'

אני מצאתי את עצמי עוסקת לאחרונה במשהו נוסף (ומודה, לא חשבתי שיש לי את זה).... - הרצאות בבתי ספר במסגרת יום אומנויות.



מה זה יום אומנויות?

יום אומנויות הוא בוקר המאורגן ע"י בתי ספר ברחבי הארץ אשר רוצים להעניק לתלמידיהם יום כייף תרבותי.
כל תלמידי בית הספר זוכים באותו יום לעבור ב 3 תחנות שונות. התחנות כוללות פעילויות במגוון נושאים: קולנוע, תיאטרון, מחול, פנטומימה, טלפתיה, משחק, מסיכות ועוד ועוד ועוד וכמובן גם...איפור.
הימים הללו מאורגנים ע"י גל תרבות אשר משווקים ארועי תרבות איכותיים למוסדות חינוך, לוועדי עובדים ועוד.

מילה חמה מהלב....את גל תרבות אני מכירה כבר 5 שנים (איך שהזמן טס), עבדנו יחד כאשר אני הייתי במקום אחר בחיי (סיפור לפעם אחרת).
זכיתי להכיר נשים מקסימות  (וגם אנשים מקסימים), ואני שמחה על הזכות להמשיך ולעבוד איתם גם היום, אחרי שנפתח לי פרק חדש בחיים.
המפגשים אותם הם משווקים איכותיים ומהנים (ראיתי, חוויתי, ממליצה) והאנשים איתם הם עובדים...אין לי מילים, תענוג (:

אבל רגע...הנושא כאן הוא מפגש האיפור אותו אני מעבירה במסגרת יום האומנויות.

על מה אני בעצם מדברת במפגש שכזה?

הרי לרוב, כשמדברים על איפור ישר חושבים על איפור של בנות. אז זהו, שלא..

המפגש מדבר על מאחורי הקלעים של עולם האיפור.
במפגש זה אני חושפת את התלמידים לתהליך המחשבה והעשייה טרם הם רואים את המוצר המוגמר (הסרט, ההצגה, תוכנית הטלוויזיה)
הם מבינים במהלך המפגש מהו האיפור ולמה הוא כ"כ חשוב ומשמעותי (בטלוויזיה, בקולנוע ובתיאטרון), כיצד בוחרים את האיפור הנכון ומה ההגיון שבבחירת סגנון איפור.

אבל כמה אפשר לדבר ולדבר? משעמם...

לכן, המפגש מלווה בתמונות הממחישות את השינוי המשמעותי שהינו תוצאה של איפור וגם בהדגמות תוך כדי הסבר  (וזה הקטע הבעייתי, כולם מתנדבים וזה קצת קשה להדגים על 70 ילדים)




מה כוללות ההדגמות?

פציעות שונות (חתך, שפשוף, אם יש זמן אז גם פצע ירי..)



הזקנה (תחשבו על ילד בן 10 שהופך מול חבריו לזקן)




ציור פנים משעשע




ואם יש ילד שאין לו בעיה לשתף פעולה אז גם...שן שחורה (:

כמובן שהפציעות מככבות...

לסיכום תודו, שאין דבר שמעלה חיוך יותר מלראות ילדים (וגם מורים) נלהבים, שואלים, מודים, נהנים ובסוף אפילו נותנים לי את זה....



מאחלת לכולם יום צבעוני ומהנה

עינבר

https://www.facebook.com/inbarselamakeup?fref=ts









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה