יום חמישי, 14 בנובמבר 2013

מסך ירוק - מה זה ?


כמאפרת, אני עוסקת במגוון תחומים ועיסוקים (בטח כבר הזכרתי את זה פעם או פעמיים).

לדעתי, זה כל הכייף (: 

מלבד לעשות נשים יפות יותר ביום המרגש והמיוחד שלהן, יש לי גם את האפשרות לגוון בעבודה, לעשות כל פעם משהו אחר, שונה, להכיר אנשים חדשים, להסתובב במקומות שונים.

העבודה הזו, הכייף הזה, ממלא אותי באנרגיות כאלו שגם אחרי 12 שעות עבודה, אני עדיין שומרת על עירנות כאילו עכשיו התעוררתי.

אני באמת מאוד אוהבת את מה שאני עושה (:

אחד הדברים שלא יוצא לי כמעט לעשות אבל עשיתי לא מזמן הוא איפור לצילומים במסך ירוק (green screen).


צילומים עם מסך ירוק, מאפשרים לנו לצלם באולפן, בלי צורך לצאת החוצה כאשר מאחורינו המסך הירוק.
בזמן העריכה "שותלים" את הרקע הרצוי על גבי המסך הירוק כך שהמצולם נראה כאילו הוא באמת נמצא באותו מקום (רחוב, פארק, ספריה, ים, יער וכו').

מכיוון שלא זכור לי כרגע שאי פעם עשיתי את זה לפני כן בעבר, וגם אם כן, זה היה כ"כ מזמן, הייתי חייבת לוודא שאני יודעת מה אני עושה לפני שאני מגיעה לאולפן.


קיבלתי רענון וכמה דגשים חשובים באדיבותה של חברתי המאפרת טל בן ארי:

קודם כל להימנע משימוש בצבעים ירוקים, בבגדים וגם באיפור.  הם פשוט ייעלמו בצילום.
ברור לכם איך זה ייראה? ראש בלי גוף...פנים ללא עיניים....מלחיץ

דבר נוסף – הצבע האדום.
הצבעים ירוק ואדום הם צבעים מנוגדים. כאשר הם נמצאים זה לצד זה הם  מדגישים מאוד האחד את השני. לכן בכל הנוגע לאיפור, חשוב מאוד להסתיר אדמומיות בפנים.

ודבר אחרון – שיער (בין אם אתם מצטלמים, או עוזרים על הסט בעיצוב השיער, כמו שאני עשיתי).
חשוב לשים לב על שיער מוקפד ללא הרבה קצוות סוררות (שיהיה קל יותר "לחתוך" את הדמות בעריכה).



מצרפת לכם פה מקבץ סרטונים להנאתכם מבית היוצר של פרימה פילמס.

שימו לב שכל הצילומים נערכו בתוך אולפן קטן והרקע הוא זה שמשתנה



יום ירוק (:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה