יום שישי, 15 בפברואר 2013

פורים בפתח...

אוטוטו פורים וההכנות בעיצומן.

מבחינתי החג מתחיל ביום ראשון הקרוב ומסתיים אחרי שהילדים כבר חוזרים לבית הספר.
שבוע וחצי של עבודה קשה שבו אני נהנית מכל רגע. עוברת ממקום למקום, מסיבות של ילדים ומבוגרים, וכן, מודה, למרות הקושי ומעט שעות שינה, מתבאסת שהשבוע נגמר.

בשבוע הקרוב, אעלה מס' פוסטים בהם אסביר שלב אחר שלב איך לאפר את הילדים בקלות בבית.
אם יש בקשות מיוחדות, אשמח לעזור ולהסביר (:


במהלך העבודה אני משתמשת בצבעי מים, ספוגית ומכחול.  
יש להרטיב את הספוגית / המכחול במהלך השימוש.
רצוי להשתמש בצבעי מים אשר מתקבעים ופחות נמרחים (כמו השפתונים למיניהם).
אני מאוד אוהבת את הצבעים של WOW.  הם לא יקרים והצבע שלהם מתקבל על הפנים אטום ויפה
(למי שצריך מס' צבעים, יש להם גלגל של 5 או 6 צבעים שאיתם ניתן להגיע לגוונים שונים של צבעים)

ולהדרכה הראשונה - פרפר.
לשם כך גייסתי את הבת הגדולה שלי (שמעדיפה כמובן איפור רגיל, אבל מה לא עושים כדי לעזור לאמא).


וזאת היא, נטולת איפור.



בשלב הראשון נצבע את החלק הפנימי של העיניים, בצבע לבן



נוסיף  בטפיחות צבע ורוד ונשתדל לטשטש מעט את המעברים בין הצבעים



בשלב הזה הוספתי צבע נוסף, סגול (לא חובה. ניתן להשתמש גם רק בשני צבעים או אפילו בצבע אחד)



בעזרת מכחול דק מסמנים את גבולות הפרפר.



נוסיף פסים ונקודות כיד הדמיון והרי התוצאה הסופית.




את הפרפר ניתן לעשות רק על צד אחד של הפנים.   
הצבעוניות אף היא תלויה אך ורק בכם. 

דוגמאות נוספות ניתן לראות בעמוד שלי בפייסבוק באלבום ציורי פנים


מקווה שנהנתם (:

יום נפלא
עינבר











.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה