יום חמישי, 8 באוגוסט 2013

איפור נשים בוגרות



לפני כחודש ביקשה ממני  ליטל לבוא ולהתנדב במפגש סיום שנת הפעילות במועדון הגימלאים ביישוב שלנו (שערי תקווה).

אני מודה שלצערי בהתחלה היה לי קצת קשה להתחייב לתאריך בגלל מחוייבויות קודמות, אבל ברגע שראיתי שהתאריך פנוי ומסתדר לי, הסכמתי כמובן בשמחה.

הגעתי בשעה הייעודה, פגשתי את איילה ואת  ליטל, שבזכותה זכיתי להכיר את הנשים המקסימות הללו ואת הפעילות שלהן.

לאט לאט החלו הנשים להגיע.

לאחר ארוחת בוקר קלילה התחלתי בהרצאה.





מסתבר שבכל גיל לומדים משהו חדש. שמחתי על השאלות שלהן, שמחתי שיכולתי לעזור ולחדש.



מה למדו הנשים על איפור לעור בוגר?


כאשר אנו מתבגרים, העור שלנו כבר לא מה שהיה פעם, הוא יבש יותר והקמטים מתחילים לתת אותותיהם (קמטים אשר בשמחה הן אומרות, הרוויחו ביושר).

לכן, שגרת הטיפוח היומי צריכה להשתנות אף היא.  
חשוב לשים קרם לחות, והרבה, לשים קרם עיניים וכן הגנה מפני השמש.

ו...לא !! אי אפשר להעלים קמטים

אבל כן, אפשר לגרום לכך שהם יבלטו פחות בעזרת מעט איפור (מעט מייק אפ / קונסילר / פודרה / סומק)


הדגמתי איפור קליל המתאים לנשים בוגרות.



מסתבר שרבות מהן לא מתאפרות כל כך ביום יום ולכן הן מאוד אהבו כאשר הבינו שלא צריך יותר מידי איפור על מנת להראות מטופחות וזוהרות.

על אסתר הנחתי מייק אפ קליל, ופיזרתי פודרה בכמות מעטה ובקלילות באמצעות מברשת  על מנת לא להדגיש את הקמטים.

שמתי מעט קונסילר מתחת לעיניים על מנת לכסות כהויות (וכפי שציינתי חשוב להשתמש בקונסילר קליל ובמעט חומר על מנת לא להדגיש את הקמטוטים).

את הגבות, אשר עם השנים נעלמות / נהיות דקות יותר, מומלץ  לשרטט ולמלא (בעזרת צללית או עיפרון המיועד למטרה זו) על מנת ליצור מסגרת.


איפור העיניים ידרוש פוסט בנפרד, מכיוון שלכל אחת מבנה עיניים שונה (עין עגולה, קטנה, בולטת, שקועה, עפעף נופל וכו').
אבל, גם באיפור העיניים חשוב לזכור לא להשתמש בצבעים כהים מידי ולא להשתמש בנצנצים.
יש לתת הארה בעזרת צללית בהירה מתחת לגבה. ניתן להשתמש בצללית כהה בזווית החיצונית של העין על מנת "להרים" אותה מעט.
עיפרון בתוך מעקה העין לא יתאים לכל אחת.

את הריסים, אשר בד"כ הופכים לדלילים עם השנים, נדגיש בעזרת מסקרה.


סומק.  המטרה בהנחת הסומק היא להיראות מעט סמוקות (ולא עם 2 עיגולים ורודים על הלחיים).

הנחתי בעדינות מעט סומק על תפוחי הלחיים וטשטשתי לכיוון עצם הלחי.   
כדאי להשתמש בסומק בגוון ורוד/אפרסקי.

שפתיים - במידה והשפתיים יבשות, חשוב לדאוג לשים עליהן לחות.  אודם על שפתיים יבשות נראה לא טוב.


על מנת שהשפתון לא "יגלוש" לתוך הקמטוטים אשר מסביב לשפתיים (וגם טוב לעמידות), נתחום את השפתיים ונצבע אותן עם תוחם שפתיים (באותו צבע של האודם), עליו נשים שפתון.


אלה מקצת מהדברים שהן למדו (:




שותפה ליום המדהים הזה היתה ליטל אשר הדגימה לנשים ריקודים סלוניים ואף לימדה אותן ריקוד שורות.
(עם כל אהבתי לריקוד, ויתרתי על הצטרפות לרוקדות למרות שהאמת, מאוד התחשק לי...)



לאחר הפסקה קצרה, פינקנו את הנשים...


אני פינקתי כל אחת (כמעט) באיפור קליל אשר כלל הסברים, טיפים והתאמה אישית.



ליטל פינקה אותן במריחת לק וקישוטים. 



יצאתי משם עם חיוך גדול...


האושר שלהן, החיוך על פניהן והתודה, עשו לי את היום והזכירו לי כמה אני אוהבת את העבודה שלי (: 

תודה לכן..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה