יום חמישי, 25 ביולי 2013

חופשה בפראג


החופשה האחרונה שלנו בחו"ל הייתה בוורנה.  היה כ"כ כייף...ברגע שנגמרה החופשה כבר חשבנו על החופשה הבאה.
"במחירים האלה" אמרנו, "פעם בחצי שנה אפשר לעשות קפיצה קטנה לחו"ל, יותר זול מאשר לנסוע לאילת".

אבל מאז עברו.......3 שנים ):    (מפחיד איך שהזמן טס)

רצינו, ניסינו...באמת....אבל בעיה.  (בינתיים כמובן שהיינו באילת, אפילו כמה פעמים)..

אז כמובן שכשיש ילדים הלוגיסטיקה קצת מורכבת יותר אבל בפן המקצועי, 
כעצמאית, כאחת שעובדת 24/7, כשכמעט כל סוף שבוע מלא ביומן, קשה להתנתק, קשה לשחרר.... איך אני אחיה 4 ימים בלי טלפון?  בלי מחשב ? מה יהיה אם מישהו יחפש אותי?

אז בד"כ יולי - אוגוסט מוקדשים לבילויים וחופשות משפחתיות....אבל השנה אמרתי, אין ברירה!  אם אני לא יוצאת עכשיו!!! לחופשה אני משתגעת...

וכך היה (:

היעד היה קרוב, פראג. החופשה הייתה חלומית, הזמן כאילו עמד מלכת.



מזג האוויר חייך אלינו (בבוקר חמים, בערב קריר), העיר יפהפיה,  ציורית, שלווה ומרגיעה.
כולם אדיבים ומנומסים, מלבד אמבולנסים שנסעו פה ושם לא שמענו אפילו צפצוף אחד, הנהגים פשוט לא מצפצפים (חלום).
הלכנו המון, כל סמטה הייתה שונה מקודמתה ויפה יותר.


ראינו כל מיני פסטיבלי רחוב (גם להקות ייצוגיות מישראל היו שם מהמרכז לאומנויות ביד חריף)





 פסלים אנושיים



רכבנו על כרכרה (כי מי יעשה את זה בארץ??)



פגשנו חברים חדשים (:



ישבנו בבתי קפה




לא האמנתי על עצמי אבל ממש הצלחתי להתנתק מהכל, לא לחשוב על כלום מלבד החופש שבו אני נמצאת.

אפילו איפור לא קניתי, מאמינים?

אני עדיין מרגישה את הרוגע והשלווה של פראג, מקווה שארגיש כך עוד הרבה זמן.

בקיצור, אפשר (ואפילו רצוי) לשחרר מידי פעם...שווה כל רגע  (:










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה