יום שישי, 5 ביולי 2013

קולקציית איפור 2013 - מאחורי הקלעים

לפני  כחודשיים צילמתי  קולקציית איפור כלות 2013.

ההכנות ליום צילום לוקחות זמן, החל מבחירת הצלם, הדוגמנית ועד ליצירת מראות האיפור אותם אני רוצה ליצור.

ההחלטה על האיפור שאני רוצה להציג הייתה כרוכה בלא מעט שיטוטים באינטרנט בחיפוש אחר השראה, וכמובן בחיפוש אחר המראות הנכונים עבורי אשר יתנו מענה לקהל הלקוחות שלי.
מה שהנחה אותי בחיפושים היה שהאיפור לא יהיה טרנדי ואופנתי מידי,  כזה שגם בעוד 20 שנה, כשהכלה / אמא/ אחות תסתכל על התמונות, היא לא תגיד לעצמה "מה חשבתי לעצמי שהתאפרתי ככה?" וכמובן שישלב את הסגנון הייחודי לי.

ברגע שהחלטתי מה אני רוצה לעשות, הכנתי סקיצות עבור כל מראה איפור, על מנת שכשאהיה על הסט, אעשה בדיוק מה שתיכננתי ולא אבזבז זמן מיותר.





יום לפני הצילומים הכנתי רשימה של כל הדברים שאותם אני צריכה להביא איתי. דברים קטנים כמו לק ואציטון, אקמול, אוכל, מספריים, סיכות ביטחון ועוד כל מיני דברים קטנים שאי אפשר לדעת אם אצטרך.
שיהיה, ליתר ביטחון. 

הגענו בבוקר, פרשנו ציוד והתחלנו לעבוד. 
האנשים על הסט היו מדהימים, האווירה הייתה נינוחה וחווית יום הצילומים הפכה למהנה במיוחד.

בבקשה...(:



הייתי כ"כ עסוקה באיפור ששכחתי לבקש שגם יצלמו אותי תוך כדי עבודה. אבל תאמינו לי הייתי שם (:
הנה, צילמתי את הדוגמנית..







מראות האיפור הללו מתאימים לכלות ולכל מי שחפצה בסגנון איפור דומה.  (כמובן שאפשר גם אחרת...)

הכלה הראשונה היא הכלה הטבעית.
מראה האיפור טבעי ומחמיא.
מיועד לכלות עדינות שרוצות להיות מאופרות אבל שלא ממש יראו איפור.
הצלליות טבעיות, עצמות לחיים מודגשות בעדינות, והגלוס עדין.




הכלה השניה היא הכלה הרכה, הזורמת, הרומנטית.  
השיער פזור ברכות עם הרמה קלה בצד, הצלליות עדיין בגוון טבעי אך האיילנר מודגש יותר,
הדבקתי ריסים עדינים, אודם בגוון כתמתם/קורל





הכלה השלישית, במראה אצילי עם שיער אסוף כולו ואיפור מעט יותר מודגש.
גווני האיפור בהם בחרתי היו בגווני שמנת וחום.  הגוון החום כהה יותר (יחסית למראות הראשונים) ונוספה הדגשה בקו הריסים התחתון על מנת להבליט מעט את העין.
חיטוב עצמות הלחיים אף הוא מודגש מעט יותר והשפתיים טבעיות.





הכלה הרביעית היא זו שאוהבת להתאפר, זו שאוהבת איפור עיניים מודגש יותר.
ביצירת מראה זה בחרתי להשתמש בגוונים של שחור ובורדו עם נגיעה חומה.
קו הריסים התחתון מודגש אף הוא, ריסים מודבקים והרבה מסקרה.
השפתיים במקרה כזה נשארות בצבע ניוד (טבעי), על מנת לא ליצור כבדות ולהעמיס יותר מידי על המראה.




צלם:  רועי סרוסי
דוגמנית: אנית ברגר


אז אם את מתחתנת או יש לך אירוע, מוזמנת ליצור קשר

מזל טוב (:
עינבר
052-3491233

https://www.facebook.com/inbarselamakeup?fref=ts

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה