יום חמישי, 1 באוגוסט 2013

קוקו....קוקו....

לא קשור לאיפור, אלא סתם כי בא לי...

אז אני לא יודעת מה איתכם, אבל אני אוטוטו מתחילה את הספירה לאחור..
נו, את הספירה לאחור, לפתיחת שנת הלימודים....

ו...לא, אני לא ממש סובלת, חלק מהזמן אפילו נהנית (:  

אבל אין מה לעשות, כשיש עוד אנשים שמסתובבים בבית קצת קשה לשבת, לחשוב ולכתוב,
ושעות הערב, אויש שעות הערב, אלה שאני מגיעה אליהם אחרי יום עבודה ארוך באפיסת כוחות ורק רוצה לשבת עם הכוס קפה/תה/שוקו ולהירגע מול איזה תוכנית שטותית בטלוויזיה או ספר טוב, אבל אי אפשר, כולם ערים, היום הפך ללילה והלילה הפך ליום.

אז בשביל השקט הזה, אני אשמח לחזור לשיגרה.

אחרי שקצת קיטרתי ולקראת שנת הלימודים ובכלל, אני רוצה לשתף אתכם בתסרוקת פשוטה לבננות שלנו בבוקר לחוץ.   (וכשיש כמה תסרוקות בבוקר, חשוב שיהיה פשוט ומהיר).

אני בטוחה שאני לא מגלה לכם משהו חדש, אבל למי שעדיין לא מכיר/ה את התסרוקת הקלילה הזאת, הנה השלבים:


אוספים את השיער לקוקו גבוה והדוק




לוקחים מהחלק התחתון של הקוקו קבוצת שיער



ממנה עושים צמה



את הצמה מלפפים סביב הקוקו



את הקצה שנותר מחזקים עם סיכה לתוך הקוקו



והתוצאה:

(קוקו משודרג)






פשוט לא?



... לזו עם התלתלים נמצא פיתרון אחר (:






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה