יום ראשון, 25 באוגוסט 2013

איך תתאפרי ביום הראשון ללימודים בתיכון

עוד יומיים....עוד יומיים ונגמרים להם חודשיים של חופש גדול...

אז נכון, עוד שבועיים ויוצאים לשבועיים נוספים של חופש,
אבל אין כמו היום הראשון ללימודים, ההתרגשות, התחלה חדשה.
התחלה לתלמידים החדשים שזה עתה נכנסים בפתח תיכון חדש, מתרגשים, מבולבלים, לא יודעים איך יהיה ומה,
ולוותיקים, השביעיסטים והשמיניסטים, אשר נרגשים לפגוש את החברים שמזמן לא ראו, תוהים מי יהיו המורים השנה ואיך יתמודדו עם כל הבגרויות..

אבל ! היום הראשון, הוא המרגש, מה כדאי ללבוש, איך כדאי להתאפר, נעשה פן בבוקר? 

לגבי הלבוש אני לא ממש יכולה לעזור, אבל האיפור?  פה אני יכולה לתת עצה או שתיים (:

אז איך תתאפרי ביום הראשון ללימודים בתיכון?

אני מדגישה כי אני מכוונת לתיכוניסטיות שביניכן.  בחטיבת הביניים אני חושבת שעדיין מוקדם מידי להתאפר (-:.


אני מאמינה ש less is more
אתן לא חייבות לשים על עצמכן המון צבע כדי להיראות טוב.
איפור טוב  ונכון הוא זה שיבליט את תווי הפנים ויטשטש את הפגמים.


זוהי עדן הדוגמנית שלי להיום ללא איפור




והשלבים לאיפור הם......

מייק אפ:
השתמשי במייק אפ קליל (לדוגמא, BB Cream).  
אין צורך לשים שפכטל על הפנים, זה לא נראה טוב.
לסובלות מפצעונים, המייק אפ לרוב לא יכסה אלא רק יבליט אותם יותר.
רוצה להסתיר פצעונים ,עשי זאת נקודתית בעזרת קונסילר.
בגלל התאורה (וזה שאני לא כ"כ טובה בצילום), עדן נראית מעט מבריקה...
במידה וקיימת מעט הברקה, פדרי קלות באזורים המבריקים
איפור עיניים:
צללית (שסביר להניח שתשקיעו בה רק ביום הראשון)  - השתמשתי בצללית בגוון מוקה
בקפל העין הנחתי צללית בגוון חום ועל עצם הגבה צללית בגוון שמנת.


אלה הצלליות. הצילום יצא גרוע, מתנצלת, אבל שתבינו עד כמה הצללית עדינה וטבעית , השמאלית.
(אוטוטו נגמרת, צריך לחדש  ):  )



הנחתי איילינר דק צמוד לקו הריסים העליון, לא יצאתי איתו החוצה מידי מחוץ לעין
וכמובן - מסקרה !! שתיתן מראה "פתוח" יותר לעין.

הצללית נראית מבריקה בתאורה הזו אבל על העין היא מתקבלת מאוד טבעית ועדינה (כבר אמרתי, לא?)

ויתרתי על עיפרון במעקה העין (המראה שהתקבל נראה מודגש יותר ומתאים לערב)

סומק: ורוד עדין

גלוס: ורדרד

חסכתי את שלבי הצילום בנפרד של הסומק והגלוס אבל הנה מה שיצא בסוף (:


עדין, לא מוגזם ובהחלט יעשה את הרושם הנכון (:


לסיום, 
אני יודעת שכשאני מסבירה את התהליך, נשמע כי לוקח המון זמן להתאפר כך. 
בפועל, מנסיון אישי שלי, זה לוקח בערך 5-7 דקות.

בהחלט ניתן לוותר על חלק מהשלבים.  

מה שמומלץ מבחינתי הוא המייקאפ
למי שמתעקשת על צללית, ניתן לשים צללית אחת בגוון טבעי על גבי העפעף וזהו...
למסתבכות בהחלט אפשר לוותר על האיילינר
מסקרה
מעט סומק
וגלוס

שתהיה לכולם שנת לימודים מוצלחת (:










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה