יום ראשון, 13 באוקטובר 2013

על הסט של הקליפ "מחשבות מיותרות"

הגעתי לאפר בקליפ "מחשבות מיותרות" של להקת "צבא שמיים" ממש במקרה.

הייתי בחופשה קצרה וראיתי מודעה בפייסבוק (כי גם בחופש קשה להתנתק) בה מחפשים מאפרת לאפר בקליפ. 

אמרתי לעצמי, מה יכול להיות?, אני אתקשר

דיברתי עם בן, ומהרגע הראשון היה חיבור בינינו, כאילו אנחנו מכירים שנים...

מודה שהיו לי קצת התלבטויות בהתחלה (מסיבות שונות), אבל משהו בתחושת הבטן שלי אמר לי ללכת על זה, יהיה כייף.

וצדקתי (:

הכרתי אנשים מקסימים ובילינו יחד  3 ימים של צילומים, עבודה וכייף.


אז איפה היינו?


בחצר עם בריכה


ביער 


בים


בטיילת תל אביב 


במועדון


ברחובות תל אביב


במשרד


במגרש טניס

איפה לא? (:


עברו חודשיים בערך (אני חושבת), וביום חמישי האחרון הוזמנו לראות את הקליפ המוגמר (ובדרך גם כמה סרטונים של מאחורי הקלעים +הופעה של הלהקה עם שירים נוספים שלה)

אתמול בערב הקליפ עלה ליוטיוב.  מוזמנים לצפות.


תודה ענקית על שהכרתי אתכם אנשים מדהימים ומוכשרים....בן, ניר, ארז, אלכס, מריה, סרגיי, שי, תמיר, לילי, קטיה, מור, חן ועוד כמה שבטוח שכחתי...היה כייף לעבוד איתכם



בהצלחה (:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה