יום חמישי, 3 באוקטובר 2013

איפור בבוק הריון


משפחה היא הדבר הקרוב ביותר לליבנו ותמונה אחת שווה אלף מילים

הריון, תהליך שנמשך 9 חודשים (פחות או יותר), תקופה של שינוי גופני, מסע בו מתפתחים בגופך חיים חדשים, מסע אשר בסופו אתם הופכים למשפחה, את הופכת לאמא.

במהלך תקופה זו אנו מנציחים כמעט כל רגע, כל מילימטר של בטן שמתחילה לבצבץ לה החוצה אט אט.
פעם זה היה באמצעות המצלמה הביתית, כיום זה בעיקר באמצעות הטלפונים הניידים.

למרות שזה היה די מזמן, ולאור העובדה שאני מאוד ביקורתית כלפי עצמי בתמונות שלי, אני אחסוך מכם תמונות מההריונות שלי (שצולמו כמובן באמצעות מצלמה ביתית עם פילם, מישהו זוכר מה זה בכלל? (-:  )

היום (בשנים האחרונות), המצב אחר לגמרי, התקדמנו...
אז נכון, אנחנו עדיין לא מוותרים על הצילומים בבית ומהנייד בכל הזדמנות.  אבל אם אפשר גם להתפנק בצילומים בסטודיו עם צלם מקצועי ולהנציח את הרגעים הקסומים הללו גם בדרך מיוחדת יותר,  למה לא?

פה אני נכנסת לתמונה (: ומשלימה לך את הפינוק

לתמונות מושלמות, ממליצה לך להשקיע גם באיפור מקצועי.

איפור לבוק הריון שונה מאיפור לערב.
ביום הזה הפוקוס הוא עלייך, על ההריון, השינוי, על בן זוגך, על משפחתך.

האיפור עדין וטבעי, פחות מודגש אבל מדגיש את תווי פניך, מטשטש את הפגמים (אם יש) וגורם לך להיראות זוהרת יותר (למרות שאת זוהרת באופן טבעי בזמן ההריון)

אשמח להיות שותפה לרגעים הקסומים

הריון קל ומהנה
עינבר












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה