יום חמישי, 24 באוקטובר 2013

קורס איפור לנערות

עברו כמה חודשים בודדים מאז סיימתי ללמד בכמה קורסי איפור לנערות (בכל זאת, חופש גדול, מי רוצה ללמוד בחופש? )

עכשיו, קצת אחרי שהחלה שנת הלימודים, נכנסת שוב לעניינים במלוא המרץ.

אז רגע לפני שמתחילים מחדש, קבוצה חדשה, בנות חדשות, החשש שלי, החשש שלהן, אני משתפת אתכם בחוויה הפרטית שלי (-:

קורסים לאיפור לנערות מתקיימים ברחבי הארץ.
הקורס מתפרש על פני 10-15 שיעורים ובמהלכו לומדות הנערות נושאים שונים ומגוונים:
חשיבות נקיון וטיפוח עור הפנים, הכנת העור לאיפור, שיטות שונות לאיפור העיניים, איפור טבעי, איפור לבוקר, איפור לערב, איפור לארועים ועוד.

בתחילת השיעור אני מרצה להן על הנושא הנלמד, מסבירה להן ומדגימה.

לאחר מכן הן מיישמות את מה שלמדו ומאפרות אחת  את השניה..


מוזר לי לראות את הבנות בפעם הראשונה כשהן אוחזות במברשות האיפור וצריכות לאפר, חוששות ולא בטוחות. משהו שבשבילי נראה כל כך טבעי, פשוט  ורגיל (שכחתי כבר איך אני הייתי בתחילת דרכי. סביר להניח שאותו דבר בדיוק...)

אני מלמדת אותן על חשיבות האחיזה העדינה במברשת ועל חשיבות המגע העדין על פני הלקוחה.

מקנה להן את הביטחון לאפר, מראה להן שזה לא כל כך נורא, אפילו כייף (:

במהלך כל הקורס אני לא מפסיקה לעודד אותן, לפרגן להן ולהעניק להם ביטחון עצמי.
אין שום סיבה שהן לא יצליחו לאפר.   אין שום סיבה שהן לא יצליחו בכל דבר אשר ירצו לעשות.


אני למדתי במהלך השנים שאני לא לוקחת שום דבר כמובן מאליו (משתדלת גם ליישם).
אבל לבוא בכל פעם לשיעור ולראות את הבנות מחכות לי, מחכות לשיעור שלי, יש יותר מחמם את הלב מזה?


הגענו לסוף הקורס....

בסיום הקורס מאפרות הבנות לא האחת את השניה אלא נשים אחרות, צעירות או בוגרות.
בבחירה משותפת אנו בוחרים יחד את המקום אליו נלך לאפר, בהתנדבות כמובן.

אחד הקורסים האחרונים התקיים במתנ"ס באחת הערים בארץ.
כשהגענו לשיעור האחרון כבר הייתי כ"כ גאה בתלמידות שלי, שהבחירה לאפר את עובדות המתנ"ס בו התקיים הקורס הייתה הבחירה המושלמת (כמובן שהייתה הסכמה של שני הצדדים).
מיותר כמובן לציין שהבנות איפרו ומאוד נהנו.
גם בנות המשרד שהפקידו את פניהן בידי התלמידות, יצאו מרוצות מאוד והרעיפו עליהן מחמאות.


סיום הקורס הוא רגע מרגש. תחושה של סיום עוד פרק בחיים, אפילו קצת עצוב.
אני באמת מתגעגעת לבנות האלה, הן מדהימות! ההיפתחות שלהן כלפי, ההתפתחות וההתקדמות שלהן במהלך הקורס מראים שבאמת אין דבר העומד בפני הרצון, .רק צריך לרצות (ולדעת להנות מהתהליך).  

כל הכבוד להן, אני באמת גאה בהן  ומאחלת להן המון בהצלחה בהמשך.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה